Nokia Lumia 920 زمانی برای بازگشت قهرمان


lumia 920 در حال حاضر برترین اسمارت‌فون نوکیا بعنوان برند شماره یک دنیای موبایل است این گوشی جذاب که در پنج رنگ سفید، مشکی، خاکستری، زرد و قرمز ارائه می‌شود روی کاغذ امکانات متعدد و قابلیت‌های گوناگونی را در اختیار دوست‌داران این شرکت قرار می‌دهد. با ما در نگاه کاملی به این اسمارت‌فون مجهز به نسخه هشتم ویندوزفون همراه شوید.

 
nokia_lumia_920_mobile_review_01.JPG

ادامه نوشته

Samsung Galaxy Camera عکاسی هوشمندانه

در ترافیک اسمارت‌فون‌های مدرن امروزی با دوربین‌های پیشرفته Full HD مشاهده یک دوربین با امکانات یک اسمارت‌فون بسیار جذاب به نظر می‌رسد. برای بررسی این نوبت عصر نوشتن دوربین هوشمند جدید سامسونگ موسوم به Galaxy Camera را درنظر گرفتیم که در بسیاری از جهات شباهت نزدیکی به مدرن‌ترین اسمارت‌فون فعلی این برند یعنی Galaxy S III دارد. با ما در این بررسی همراه شوید.
 
samsung_galaxy_camera_gc_100_01.jpg

ادامه نوشته

XPERIA T اشرافی در تعریف سونی

برای بررسی تخصصی این نوبت عصر نوشتن برترین محصول فعلی کمپانی سونی در سال 2012 یعنی XPERIA T‌ را برگزیدیم که در کنار مدل مشابه TX بعنوان پیشرفته‌ترین اسمارت‌فون‌های سونی در سال گذشته به حساب می‌آیند. با ما در این مسیر جذاب همراه شوید.

 
sony_xperia_t_mobile_review_01.jpg

ادامه نوشته

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی نکسوس

سامسونگ گلکسی نکسوس سومین نسخه از سری نکسوس شرکت گوگل محسوب می‌شود با این تفاوت که اکنون این اسمارت فون نام گلکسی را نیز با خود به یدک می‌کشد. گلکسی نکسوس در واقع وظیفه معرفی و به نمایش گذاشتن توانایی‌های آندروید 4 -- با نام بستنی ساندویچی (Ice Cream Sandwich) -- را بر عهده دارد و چون آندروید 4، یکی از متفاوت‌ترین نسخه های آندروید تا کنون محسوب می‌شود، گوگل در انتخاب سخت افزار نیز وسواس بهخرج داده تا گلکسی نکسوس را یک ستاره آندرویدی کند.

Samsung Galaxy Nexus

ادامه نوشته

Sony XPERIA S vs HTC One S جدال برای یک انتخاب

یکی از معمول‌ترین رویه‌های پیش روی خریداران بازار موبایل در تهیه یک گوشی جدید، انتخاب تنها از روی رده قیمتی ست جائیکه غالبا بدون توجه ویژه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی، انتخاب نهائی پس از تعیین بودجه تنها براساس مسائل ظاهری صورت می‌پذیرد؛ از دیگر سو برای کاربران حرفه‌ای‌تر توجه به امکانات سخت‌افزاری و پردازشی مطمئنا از اهمیت بالاتری نسبت به مسائل ظاهری برخوردار است اما حتی برای این افراد نیز حضور مدل‌های مشابه با امکانات سخت‌افزاری نسبت مشترک لزوم تحقیق و بررسی پیرامون نقاط ضعف و قوت رقبا را الزامی می‌نماید. در این نوبت به بررسی و نقد کامل دو اندرویدفون نسبت مشابه یعنی One S از شرکت HTC و XPERIA S از برند سونی می‌پردازیم مدل‌هائی که هم در رده قیمتی و هم در مشخصات پردازشی و سخت‌افزاری از شباهت‌های نزدیکی برخوردارند. با ما همراه شوید. 

 
sony_xperia_s_vs_htc_one_s_mobile_comparison_01.jpg

ادامه نوشته

Samsung Galaxy Note II N7100 بزرگ، ‌بزرگ‌تر، بزرگ‌ترین

شرکت سامسونگ به تازگی نسل جدیدی از فبلت‌ (فون/تبلت) های جذاب سری Note‌ موسوم به N7100 یا Note II را وارد بازار نموده است؛ این محصول در مقایسه با N7000 تغییرات متعددی را تجربه نموده و در قسمت‌های مختلف سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این مدل نکات جدیدی را می‌توان مشاهده کرد. این محصول جذاب موضوع بررسی این نوبت عصر نوشتن است با ما همراه شوید.

 
samsung_galaxy_note_ii_review_01.jpg

ادامه نوشته

بررسی تخصصی تلفن همراه Samsung Galaxy S III

معرفی

امروز یک روز معمولی برای مسیر بررسی‌های سایت GSM نمی‌باشد جایی که ما بوگاتی ویرون گوشی‌های هوشمند را مشاهده می‌کنیم که قصد دارد تمام رکوردهای نسل‌های قبل خود را بشکند. سامسونگ هیچ تلاشی برای محافظت Galaxy S3 خود در برابر هر احتمالی چشم پوشی نکرده است نتیجه‌ای که ما گرفته‌ایم این است که مخلوطی از کارآیی و ویژگی‌های شگفت‌انگیز در این گوشی جمع شده است که ما دوست داریم در این سال ببینیم.

 

Description: gsmarena_001

ادامه نوشته

بررسی تخصصی گوشی نوکیا Asha 302

معرفی:

گوشی نوکیا Asha 302  در صف گوشیهای این سری از نوکیا بین Asha 300 و  Asha 303 قرار گرفته است اما لزوما از قاعده عددی نامگذاری پیروی نکرده است. هر چند همانطور که واضح است این گوشی یک گوشی هوشمند نیست ، این پیام رسان S40  تقریبا در میانه راه است. هدف آن داشتن ارتباط خوب و قدرت پردازش معقول بدون داشتن تجهیزات غیر ضروری و پیچیده می باشد.

Description: C:\Users\Majid\Desktop\GSM Translate\gsmarena_0011.jpg

ادامه نوشته

بررسی تخصصی تلفن همراه HTC One V

معرفی
سری وان ترکیبی تازه از گوشی های هوشمندی است که اچ تی سی را بار دیگر در اوایل سال 2012  در کانون توجهات عموم قرار داد . در حالی که سری وان اس و وان اکس بازووانی منعطف پذیردر مقابل هجوم دیگر پرداشگرهای چند هسته ای و با وضوح تصویر بالا به شمار می روند. وان ویی در پی تصاحب بخش های پائین تر بازار ودر پی آن عرضه قیمتی پائین تر است ولی این بدان معنا نیست که بشود این گوشی را جزو گوشی های ارزان قیمت نامید. این گوشی دارای پکیجی آشناو کمی دوستانه تر اما با قدرتی کمتر و پذیرفتی است. اگر چه به هیچ وجه ابهت دیگر اعضای بزگ خانوادشان را در تجهیزات به کار رفته را دارا نیست. گوشی وان وی دارای استیلی همپای دیگر اعضای خانوادش است. واین قدم های استوار آغازین نوید آینده ای روشن  برای این گوشی هوشمند در حد متوسط را میدهد.

Description: C:\Users\7\Pictures\gsmarena_001.jpg

ادامه نوشته

مقایسه رو در روی دو تلفن همراه Samsung Galaxy S III و HTC One X

معرفی

هیچ مبارزه نهایی در این صنعت وجود ندارد اما در اینجا مبارزه بین دو آندرویدی مرگ‌بار را که با آخرین تکنولوژی مجهز شده‌اند داریم. HTC One X و Samsung Galaxy S III در یک نقش بازی می‌کنند و در نوک قله‌ی انقلاب آندروید قرار دارند. این دو دستگاه آندرویدی بزرگ و ترسناک هستند ولی جا فقط برای یکی از آن‌ها است.

 2 پرچمدار اشترکات زیادی دارند هر دو سیستم عامل سفارشی شده‌ی بستنی حصیری را با یک CPU 4 هسته‌ای و یک صفحه نمایش بزرگ 720p دارند اگرچه چیزهای بیشتری در این آندرویدیها وجود دارد اما هر دو دستگاه سعی بر این دارند که تکنولوژی‌هایی را که در آینده توسط آندورید ارمغان می‌آید در خود به‌طور فشرده جای دهند.


https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJ3QyxIFB8XqFgG9opL0aWrCOr8uvNf65Bst_kMbv_oVyCpNYnAA

ادامه نوشته

بررسی تخصصی نوکیا 603

معرفی
نوکیا 603 مانند اکثر گوشی  های نوکیا ، یک گوشی مقاوم و کاری است . این گوشی به سیستم عامل Symbian Belle نیز مجهز شده است . این گوشی که در رده ی قیمت میانی قرار دارد ، دارای 3.5 اینچ صفحه نمایش ، دوربین 5 مگاپیکسلی بدون فلاش و با کیفیت فیلم برداری 720p می باشد . Nokia 603 همانند نوکیا 701 یکی از شفاف ترین صفحه های نمایش موبایل را به کار برده و به اشتراک می گذارد . این صفحه نمایش از وضوح عالی و زنگ های طبیعی بهره می برد که شما با کار کردن با آن لذت خواهید برد .

ادامه نوشته

بررسی تخصص Nokia Lumia 710 : درست در میانه

معرفی :

گوشی Nokia lumia710  دارای امکانات زیادی برای کاربران خود می باشد. دومین فرزند گوشی های هوشمند مشترک میان نوکیا و مایکروسافت  یک گوشی با قیمت نسبتا مناسب است که در خط تولید قرار دارد . این گوشی سعی دارد که با نگاه اول ، نظر خریداران گوشی های هوشمند را به خود جلب نماید در حالی که ویندوز فون در حال جنگ با برند هایی نظیر Samsung   و HTC است .

در حالی که گوشی سطح بالای Nokia Lumia 800 به طور واضح  بیشتر توجه ها را به خاطر طراحی تحسین برانگیز و ویژگی های برتر به خود جلب کرده است ، از Lumia 710 این انتظار می رود که در مقادیر بسیار بالاتر به فروش برسد و شاید سود بیشتری عاید شرکت نماید . از لحاظ تجاری ، می توان گفت این گوشی هوشمند حتی از برادر بزرگتر خود مهم تر است .

ادامه نوشته

بررسی تخصصی گوشی Samsung Galaxy ACE Plus

معرفی
می توان گفت که سامسونگ Galaxy ACE Plus وارث مدل قدیمی تر خود یعنی Galaxy ACE است که حدود 1 سال از معرفی آن می گذرد ، با این تفاوت که در زمینه ی پردازنده Galaxy ACE Plus دارای یک پردازنده ی 1GHz ای شده است و صفحه نمایش آن به 3.65 اینچ تغییر پیدا کرده است .

ادامه نوشته

مقایسه Galaxy S3 و Galaxy S2 (دو کهکشانی سامسونگ)

معرفی

 

گرد و غبار جنگ بین دو گوشی هیجان انگیز هنوز بر پا است، و زمان آن رسیده تا کمی عقب تر ایستاد و یک نگاه عاقلانه به هر دو گوشی انداخت. دو قهرمان در تارخ آندروید و گوشی هایی که نقاط عطف سامسونگ هستند.

خونسرد بودن در بررسی این دو گوشی کار آسانی نیست اما باید آرامش را حفظ کرد و در مورد مسائل به طور منطقی رفتار کرد.برای روشن شدن بحث باید بگوییم که سامسونگ گلکسی اس 3 یک صفحه نمایش HD بسیار بزرگ با یک CPU 4 هسته ای دارد که این برای بسیاری از مردم کافی است. چیزی که ما در اینجا سعی در انجام آن داریم این است که یگ نگاه نزدیک تر به تفاوت های این دو نسل داشته باشیم و بیابیم که کدامیک از بروزرسانی ها مفید و کدام غیر مفید بوده است.

 

ادامه نوشته

بررسی ال جی Optimus One P500

بررسی ال جی Optimus One P500 :

گوشی ال جی Optimus One یک گوشی مقاوم با طراحی شیک و نسخه 2.2 Froyo سیستم عامل آندروید است که توجه کاربران بسیاری را جلب می کند. این گوشی با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که دارد از قیمت مناسبی برخوردار است و در میان گوشی های هوشمند مدرن آندروید نسبت قیمت به ویژگی ها در آن بخوبی رعایت شده است. تاکنون یک میلیون دستگاه از این گوشی به فروش رسیده است.

ادامه نوشته