فناوری اطلاعات و ارتباطات - ICT

مباحث پیشرفته رشته ICT و برق

فناوری اطلاعات و ارتباطات - ICT

مباحث پیشرفته رشته ICT و برق

سلام من برگشتم

سلام به دوستان عزیزم لبخند
حال همگی خوبه ؟ دلم واستون تنگ شده بود بغلخیلی وقته فرصت نکردم بهتون سر بزنم و
 از همه برای اینکه مدتی نبودم و نتونستم به نظرهای قشنگتون جواب بدم عذر می خواملبخند

این هم تقدیم به همتون :

مرا به نام خودم می شناسی اما من ، تورا به نام نگاهت به یاد می آرم

چقدر حس قشنگیست یاد من باشی، چه انقلاب بزرگی است  " دوستت دارم"

لبخند
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 22:29 http://rrazar.mihanblog.com

سلام داداش
خیلی خوشحالم که برگشتی

سلااااااااااااام داشی خودم
مرسی عزیزم

وحید دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:41

به حباب نگران لب یک رود قسم ،

و به کوتاهی آن لحظه ی شادی که گذشت،

غصه هم میگذرد ،

آنچنانی که فقط خاطره ای خواهد ماند .

لحظه ها عریانند ،

به تن لحظه ی خود ، جامه اندوه مپوشان هرگز ...


سال نو مبارک عزیز دل

مرسی عزیزم
منم متقابلا تبریک میگم
ایشاالله سال خوبی داشته باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد